Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorTyšerová, Lucie
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:39Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:39Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89460
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47960-
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit společnosti Autocentrum TA a. s. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska týkající se marketingu. Tyto východiska jsou následně uplatněny v druhé části práce - praktické části. Praktická část je zaměřena nejprve na vymezení trhu dealerů vozů značky ŠKODA ve městě Plzeň, poté je analyzována společnost Autocentrum TA a. s. V této části práce je také popsán realizovaný rozhovor s marketingovou pracovnicí na základě něhož, je definován i marketingový mix firmy. V praktické části je zahrnut i marketingový výzkum (tzv. mystery shopping), který byl proveden ve mnou vybrané společnosti a poté u jejích tří plzeňských konkurentů. Práci uzavírají návrhy a doporučení, které dle mého názoru přispějí k větší zákaznické základně a zviditelnění společnosti.cs
dc.format62 s. (77 313 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89460-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecttrhcs
dc.titleMarketing ve vybrané firměcs
dc.title.alternativeMarketing in a selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the analysis of marketing activities of Autocentrum TA a. s. The first part of this thesis is focused on the theoretical background of marketing. These assumptions are then applied in the second part of the thesis - the practical part. The practical part is focused first on the definition of the market of ŠKODA dealers in the city of Pilsen, then the company Autocentrum TA a. s. is analyzed. The practical part includes also a marketing research (mystery shopping), which was conducted in my selected company and then with its three competitors in Pilsen. The thesis concludes with suggestions and recommendations that, in my opinion, will contribute to a larger customer base and visibility of the company.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmarketen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Tyserova Lucie.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tyserova_lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce121,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Tyserova_o.pdfPosudek oponenta práce126,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47960

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.