Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPelíšková, Jana
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-8
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:41Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47971-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací značek na Instagramu prostřednictvím influencerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracován úvod k probírané problematice, který zahrnuje definování základních termínů z oblasti marketingu, marketingové komunikace a sociálních médií. Následně jsou představeny nejvyužívanější sociální sítě se zaměřením na Instagram, definován obsahový marketing, a nakonec je podrobně rozebrán influencer marketing. Praktická část zkoumá vztah mezi influencery na Instagramu a uživateli této sociální sítě. Na základě výsledků z provedeného šetření jsou vyvozeny závěry a navržena doporučení pro úspěšnější využívání influencer marketingu na sociální síti Instagram.cs
dc.format64 s. (92 907 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89599-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.titleAnalýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikacics
dc.title.alternativeAnalysis of selected social network and its use in marketing communicationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with online marketing communication of brands on Instagram through influencers. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with an introduction to the issues discussed, which includes the definition of basic terms from the field of marketing, marketing communication and social media. Finally, the most used social networks are introduced, focusing on Instagram, defined content marketing, and finally influencer marketing is discussed in detail. The practical part examines the relationship between influencers on Instagram and users of this social network. Based on the results of the survey, conclusions are drawn and recommendations for more successful use of influencer marketing on the Instagram.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Peliskova.pdfPlný text práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_peliskova_v.pdfPosudek vedoucího práce123,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
peliskova_jana_o.pdfPosudek oponenta práce184,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47971

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.