Název: Změna chování cestujících městské veřejné dopravy v důsledku pandemie COVID-19
Další názvy: Difference in behavior of public transport passengers due to the COVID-19 pandemic
Autoři: Heyes, Adam
Vedoucí práce/školitel: Kresa Zdeněk, Ing.
Oponent: Říhová Pavla, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47975
Klíčová slova: pandemie;hromadná doprava;marketing;pmdp;covid-19
Klíčová slova v dalším jazyce: pandemics;public transport;marketing;pmdp;covid-19
Abstrakt: V této práci se autor zaměřil na zkoumání problematiky dopadu pandemie Covid-19 na cestování v plzeňské městské hromadné dopravě. Postupně je v práci popsán průběh pandemie Covid - 19 v České republice a její dopad na cestování v hromadné dopravě. Následně bylo stručně představeno PMDP a.s. a čtenář byl seznámen s problematikou marketingu v dopravě. V druhé části práce bylo realizováno dotazníkové šetření, které si kladlo za cíl zjistit změny frekvence cestování respondentů v jednotlivých sledovaných obdobích. Z dotazníkového šetření vyšlo najevo, že v současné době se počty cestujících se stále nevrátily na stejný počet jako před začátkem pandemie, nýbrž dochází k postupnému návratu . Na základě práce byla vytvořena doporučení pro PMDP. Hlavním doporučením této práce je zaměření na marketingovou kampaň cílenou na návrat cestujících do hromadné dopravy.
Abstrakt v dalším jazyce: This work is analysis of the impact of the Covid-19 pandemic on passengers using Pilsen's public transport. The course of the Covid-19 pandemic in the Czech Republic and its impact on public transport travel is gradually described in the thesis. Firstly, PMDP a.s. is briefly introduced, and afterwards the issues of marketing in transport are described. In the second part of the work, a questionnaire was carried out, which aimed to determine the frequency of travel of the respondents in each observed period. The survey revealed that currently the number of passengers has not returned to the same level as before the start of the pandemic although its expected to be recovered soon. Based on the work, recommendations for PMDP were created. The main recommendation of this work is to focus on an effective marketing campaign aimed at returning passengers to public transport.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Adam_Heyes_K19B0300P_.pdfPlný text práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heyes_Adam_v.pdfPosudek vedoucího práce105,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heyes_Adam_o.pdfPosudek oponenta práce162,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47975

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.