Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorPalivcová, Jitka
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-1
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:49Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:22:49Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier85855
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48488-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je věnována analýze in-store komunikace ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je analyzovat uplatňování nástrojů ve výše uvedené prodejně a posoudit její profil dle zásad a doporučení na základě prostudované literatury. Zkoumanou obchodní jednotkou je supermarket COOP TIP v Blatné, jehož aktivity realizované v místě prodeje jsou konfrontovány na základě teoretických východisek. Metodami použitými k naplnění cíle práce jsou pozorování, dotazování a doplňující rozhovory. Na základě získaných poznatků jsou navržena řešení, jak se efektivně vypořádat s problematickými oblastmi v rámci in-store komunikace, plynoucími z provedených výzkumných metod.cs
dc.format105 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85855-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectin-store komunikacecs
dc.subjectpopcs
dc.subjectposcs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectdisplejcs
dc.titleIn-store komunikace ve vybrané prodejněcs
dc.title.alternativeIn-store communication in a selected storeen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe submitted diploma thesis is devoted to the analysis of in-store communication in a selected retail store. The aim of the work is to analyze the application of tools in the above store and assess its profile according to the principles and recommendations based on the studied literature. The researched business unit is the COOP TIP supermarket in Blatná, whose activities carried out at the point of sale are confronted on the basis of theoretical background. The methods used to fulfill the goal of the work are observation, questioning and supplementary interviews. Based on the acquired knowledge, solutions are proposed to effectively deal with problematic areas in in-store communication, resulting from the research methods.en
dc.subject.translatedin-store communicationen
dc.subject.translatedpopen
dc.subject.translatedposen
dc.subject.translatedmerchandisingen
dc.subject.translateddisplayen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Palivcova-in-store-komunikace-ve-vybrane-prodejne_0.pdfPlný text práce10,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Palivcova_Jitka_v.pdfPosudek vedoucího práce156,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
jitka_palivcova_o.pdfPosudek oponenta práce122,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce32,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP-Palivcova-in-store-komunikace-ve-vybrane-prodejne.pdfVŠKP - příloha10,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48488

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.