Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHirschauová, Edita
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-6-3
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:51Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:22:51Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89285
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48500-
dc.description.abstractCílem této práce je identifikovat změny a nastupující trendy v oblasti B2C e-commerce v ČR a zjistit, jak tyto změny, resp. trendy vnímají spotřebitelé. V rámci tohoto cíle se práce zaměřuje na změny v elektronickém obchodování B2C v ČR v období 2015-2021, charakteristiku nastupujících trendů v elektronickém obchodování B2C v ČR (např. live commerce, virtual commerce, voice commerce a další) a postoje spotřebitelů v ČR k těmto trendům. Empirická část práce se zabývá postojem vybraného segmentu spotřebitelů k online nakupování včetně používání vybraných technologií a změnami spotřebitelského chování v důsledku pandemie nemoci COVID-19 a nastupujících trendů v oblasti B2C e-commerce. Primární data pro empirický výzkum byla získána dotazníkovým šetřením. Získané poznatky jsou shrnuty v závěrečné části práce.cs
dc.format101
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectb2ccs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectlive commercecs
dc.subjectonline nakupovánícs
dc.subjecttrendy v e-commercecs
dc.subjectvirtual commercecs
dc.subjectvoice commercecs
dc.titleElektronické obchodování B2C v ČRcs
dc.title.alternativeE-commerce B2C in the Czech Republicen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to identify changes and upcoming trends in the field of B2C e-commerce in the Czech Republic and to find out how these changes or trends are perceived by consumers. Within this objective, the thesis focuses on the changes in B2C e-commerce in the Czech Republic between 2015 and 2021, the characteristics of upcoming trends in B2C e-commerce in the Czech Republic (e.g. live commerce, virtual commerce and voice commerce) and the reactions of Czech consumers to these trends. The empirical part of the thesis deals with the attitudes of a selected segment of consumers to online shopping, including the use of selected technologies and changes in consumer behaviour as a result of the COVID-19 pandemic and upcoming trends in B2C e-commerce. The primary data for the empirical research was obtained through a questionnaire survey. The findings are summarized in the final part of the thesis.en
dc.subject.translatedb2cen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedlive commerceen
dc.subject.translatedonline shoppingen
dc.subject.translatedtrends in e-commerceen
dc.subject.translatedvirtual commerceen
dc.subject.translatedvoice commerceen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Edita_Hirschauova.pdfPlný text práce3,13 MBAdobe PDFView/Open
Hirschauova_Edita_v.pdfPosudek vedoucího práce131,07 kBAdobe PDFView/Open
Hirschauerova_Edita_o.pdfPosudek oponenta práce126,88 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,87 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/48500

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.