Název: | Problematika přechodu dítěte z preprimárního do primárního vzdělávání v době pandemie Covid-19 |
Další názvy: | The issue of the child's transition from pre-primary to primary education during the Covid-19 pandemic |
Autoři: | Šilhová, Adéla |
Vedoucí práce/školitel: | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48640 |
Klíčová slova: | pedagog;mateřská škola;základní škola;školní zralost a připravenost;dítě;rodič;pandemie covid-19. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | teacher;kindergarten;primary school;school maturity and readiness;child;parent;pandemic covid-19. |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se orientuje na sledování problémů, které se mohly vyskytnout v případě přechodu dítěte z preprimárního do primárního vzdělávání za doby pandemie Covid-19. Teoretická část je zaměřená především na školní zralost a připravenost, legislativní rámec a dále se věnuje popisu vzdělávání dětí v mateřské škole v době uzavření mateřských škol. Praktická část pojednává o výsledcích výzkumného šetření, které bylo zpracované na základě provedených rozhovorů s rodiči dětí. Výzkumné šetření se zabývá zjištěním, jak ovlivnilo uzavření mateřských škol přechod dítěte z mateřské do základní školy v době pandemie Covid-19 a jaký byl jeho dopad na předškolní jedince z hlediska školní úspěšnosti a vztahu dítěte ke škole. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor thesis focuses on monitoring the possible problems that may have occurred during the transition of a child from the pre-primary to primary setting during the Covid-19 pandemic. The theoretical part of the theses focuses mainly on school maturity and rediness, the legislative framework and also describes the education of children in kindergarten at the time of their closure. The practical part of the theses deals with the results of a research survey, which was carried out based on the interviews with parents of children. The research examines how the closure of kindergartens affected the transition of each child from kindergarten to primary school setting during the Covid-19 pandemic and the possible impact on preschoolers in terms of school success and the child's relationship towards the school. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Silhova Adela.pdf | Plný text práce | 19,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 50,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Silhova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 49,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Silhova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 10,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP_Silhova_Adela_prilohy.pdf | VŠKP - příloha | 19,34 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48640
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.