Název: | Výukový program pro žáky ZŠ na téma Léčivé rostliny |
Další názvy: | Educational program for primary school pupils on topic Medicinal plants |
Autoři: | Milová, Sabina |
Vedoucí práce/školitel: | Vágnerová Petra, Mgr. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50016 |
Klíčová slova: | léčivé rostliny;byliny;výukový program;učebnice přírodopisu;zoologická a botanická zahrada města plzně |
Klíčová slova v dalším jazyce: | medicinal plants;herbs;educational program;natural science textbooks;zoological and botanical garden pilsen |
Abstrakt: | Tématem bakalářské práce jsou léčivé rostliny a jejich vliv na zdraví. Hlavní náplní práce je tvorba výukového programu pro žáky 2. stupně základních škol v Zoologické a botanické zahradě města Plzně. Práce se věnuje definici pojmu učebnice, zařazení léčivých rostlin do Rámcového vzdělávacího programu a rešerši učebnic přírodopisu pro 7. ročník ZŠ a nižších gymnázií. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Bachelor thesis deals with medicinal plants and their effect on health. The aim of the thesis is to create an educational programme for students at secondary school in Zoological and botanical garden Pilsen. The theoretial chapters define the concept of textbooks and explain the basic concept of curriculum. Part of this thesis is a search of textbooks of natural sciences for secondary school students that have focus on botany. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Zaverecna prace_Sabina Milova.pdf | Plný text práce | 2,56 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Milova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 170,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Milova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 1,97 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Milova_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 130,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50016
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.