Title: Výukový program pro žáky ZŠ na téma Austrálie
Other Titles: Educational program for primary school pupils on topic Australia
Authors: Pohanková, Markéta
Advisor: Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50021
Keywords: austrálie;výukový program;vačnatci;zoo plzeň
Keywords in different language: australia;educational program;marsupials;zoo pilsen
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou kurikulárních dokumentů a rešerší učebnic pro 7. ročník základních škol. Pozornost je také věnována Zoologické a botanické zahradě v Plzni a její historii. Výukový program, který byl pro tuto zoo vytvořen, byl hlavním cílem této bakalářské práce. Spolu s výukovým programem byly vytvořeny také pracovní listy a laminátové obrázky, které mohou sloužit jako pomůcka při výuce a jsou obsaženy v příloze. Po tvorbě programu následovalo jeho ověření v praxi.
Abstract in different language: The bachelor's thesis deals with the analysis of curricular documents and a review of textbooks for the 7th year of primary schools. Attention is also paid to the Zoological and Botanical Gardens in Pilsen and its history. The teaching program that was created for this zoo was the primary goal of this bachelor's thesis. Worksheets and laminate images have also been created alongside the tutorial programme, which can serve as an aid to teaching and are included in the annex. The creation of the program was followed by its verification in practice.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP-POHANKOVA...pdfPlný text práce2,63 MBAdobe PDFView/Open
Pohankova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce126,99 kBAdobe PDFView/Open
Pohankova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,84 MBAdobe PDFView/Open
Pohankova_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,6 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/50021

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.