Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHanzlíková, Linda
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-5
dc.date.accessioned2022-11-10T14:45:24Z-
dc.date.available2022-6-14
dc.date.available2022-11-10T14:45:24Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-8-22
dc.identifier91678
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50116-
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Marketingová strategie vybrané firmy" zkoumá aktuální stav firmy Quality point, která se soustředí na vzdělávání v oblasti kvality, výroby, IT, měkkých dovedností a práva. Cílem práce je navržení doporučení, která vedou ke zlepšení současného stavu společnosti. Bakalářská práce se zabývá vysvětlením pojmů jako je marketingový mix služeb a komunikační mix. Následuje část, která se soustředí na současný stav firmy Quality point. Na základě zjištěných informací je navržen další postup k možnému zefektivnění marketingové strategie.cs
dc.format65 s. (86 430 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=91678-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleMarketingová strategie vybrané společnostics
dc.title.alternativeMarketing Strategy of the Selected Companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis on the topic 'Marketing Strategy of the Selected Company' examines the current state of the company Quality point, which focuses on education of quality, manufacturing, IT, soft skills and law. The objective of this thesis is to propose recommendations that lead to the improvement of the current state of company. The bachelor thesis focused on marketing mix of services and communication mix. The following part focuses on the current state of Quality point. On the basis of the information obtained, a further procedure is proposed to make the marketing strategy more effective.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hanzlikova Linda.pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanzlikova_Linda_v2.pdfPosudek vedoucího práce226,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Hanzlikova_o_2.pdfPosudek oponenta práce120,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50116

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.