Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGoubej Martin, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMalina, Milan
dc.contributor.refereeBláha Lukáš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-8
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:18Z-
dc.date.available2021-10-1
dc.date.available2022-11-10T14:47:18Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-8-26
dc.identifier89619
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50245-
dc.description.abstractMagisterská práce na téma Návrh, realizace a automatické řízení prototypu bezpilotního letounu je rozdělena do osmi sekcí. Nejprve je popsána konstrukce bezpilotního letounu. Za druhé je popsán vývoj avioniky tohoto letounu. Následuje popis návrhu samotného palubního počítače. Poté je popsán způsob odhadu polohy za použití rozšířeného Kalmanova filtru. Dále je navrhnuta jak aplikace pro zobrazování telemetrických dat a ovládání tak realistická HIL simulace v Unity. Nakonec jsou identifikovány 3 neurčitostní lineární modely za použití dat z HIL simulace. Ty jsou poté použity k provedení analýzy robustní kvality řízení se třemi PID regulátory, které jsou navržené pomocí MATLAB PID Tuner.cs
dc.format90 s
dc.language.isoen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectuavcs
dc.subjectletadlocs
dc.subjectnávrh řídicího systémucs
dc.subjectregulátorcs
dc.subjectpidcs
dc.subjectmodelcs
dc.subjectlineární modelcs
dc.subjectřídicí softwarecs
dc.subjectaerodynamikacs
dc.subjectidentifikace systémucs
dc.subjectrobustní řízenícs
dc.titleNávrh, realizace a automatické řízení prototypu bezpilotního letounucs
dc.title.alternativeDesign, assembly and automatic control of unmanned aerial vehicle prototypeen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd
dc.thesis.degree-programAplikované vědy a informatika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe master's thesis Design, assembly and automatic control of unmanned aerial vehicle prototype is divided into eight sections. First, construction of a mode aircraft is described. Second, the development of avionics components of this aircraft is described. That is followed by electronic design of the flight computer itself. After that, attitude estimation system is developed using Extended Kalman Filter. Next, Telemetry and Control app and realistic HIL simulation environment is designed in Unity. Lastly, 3 linear uncertain model are identified using the simulation data and are then used to perform a robust performance analysis with 3 PID controllers which are designed using MATLAB PID Tuner.en
dc.subject.translateduaven
dc.subject.translatedaircraften
dc.subject.translatedcontrol system designen
dc.subject.translatedcontrolleren
dc.subject.translatedpiden
dc.subject.translatedmodelen
dc.subject.translatedlinear modelen
dc.subject.translatedcontrol softwareen
dc.subject.translatedaerodynamicsen
dc.subject.translatedsystem identificationen
dc.subject.translatedrobust controlen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Masters Thesis.pdfPlný text práce20,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malina_V.pdfPosudek vedoucího práce611,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malina_O.pdfPosudek oponenta práce477,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malina_P.pdfPrůběh obhajoby práce262,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50245

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.