Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMartinčík David, JUDr. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKarpíšková, Michaela
dc.contributor.refereeVallišová Lucie, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-2-2
dc.date.accessioned2023-06-09T11:30:51Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:30:51Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-12-12
dc.identifier90025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52117-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na verifikaci efektivnosti planogramu prostřednictvím eye trackingu. Cílem práce je pochopení nákupního chování spotřebitele a zjštění, zda je planogram efektivním marketingovým nástrojem. V diplomové práci je zpracován teoretický vstup, který souvisí s tématem behaviorální ekonomie, category managementu, merchandisingu, nákupním chováním spotřebitele a samotným planogramem. Zároveň je v této části popis metody testování oční kamerou (eye tracking). Praktická část obsahuje formulaci výzkumného problému, návrh výzkumu, realizaci, organizaci a výsledky výzkumu. Výzkum byl proveden za pomoci oční kamery a experimentu. Poslední kapitola obsahuje celkové zhodnocení a závěry realizovaného výzkumu.cs
dc.format78 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbehaviorální ekonomiecs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectcategory managementcs
dc.subjectplanogramcs
dc.subjecteye trackingcs
dc.subjectexperimentcs
dc.titleVerifikace efektivnosti plan-o-gramu prostřednictvím eye trackingucs
dc.title.alternativeVerification of plan-o-gram effectiveness through eye trackingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented master's thesis is focused on the verification of plan-o-gram effectiveness through eye tracking. The aim of the thesis is to understand the consumer's purchasing behavior and to find out whether the planogram is an effective marketing tool. The master's thesis deals with a theoretical input related to the topic of behavioral economics, category management, merchandising, consumer purchasing behavior and the planogram itself. At the same time, this section contains a description of the eye tracking. The practical part contains the formulation of the research problem, research design, implementation, organization and research results. The research was carried out with the help of an eye tracking and an experiment. The last chapter contains the overall evaluation and conclusions of the research carried out.en
dc.subject.translatedbehavioral econimicsen
dc.subject.translatedmerchandisingen
dc.subject.translatedcategory managementen
dc.subject.translatedplanogramen
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedexperimenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_ pra_ce Bc. Michaela Karpi_s_kova_.pdfPlný text práce16,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Karpiskova_OP.pdfPosudek oponenta práce123,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Karpiskova_VP.pdfPosudek vedoucího práce871,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52117

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.