Title: Termíny online marketingu v ruštině, češtině a angličtině
Other Titles: Online marketing terms in Russian, Czech and English
Authors: Akhmadulin, Artem
Advisor: Franta Anastasiia Iljinična, specialista in philologie Ph.D.
Referee: Němcová Bohuslava, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52301
Keywords: lexikologie;profesní terminologie;profesní mluva;marketing;slovník
Keywords in different language: lexicology;professional terminology;professional slang;marketing;dictionary
Abstract: Cílem práce je popis současné terminologie ve sféře online marketingu a způsobů vzniku nových termínů v ruštině, vysvětlení významů termínů na konkrétních příkladech. Nedílnou součástí práce je sestavení malého trojjazyčného (ruština, čeština, angličtina) slovníku termínů online marketingu.
Abstract in different language: The aim of the work is to describe the modern terminology of online marketing and the ways of emergence of new terms in this field in the Russian language, to explain the meaning of the terms with specific examples. An integral part of the work is the compilation of a small trilingual (Russian, Czech, English) dictionary of online marketing terminology.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artem Akhmadulin_BP.pdfPlný text práce574,88 kBAdobe PDFView/Open
posudek_vedouci_Akhmadulin.docxPosudek vedoucího práce15,35 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Akhmadulin - oponent.pdfPosudek oponenta práce273,69 kBAdobe PDFView/Open
CCF_000460.pdfPrůběh obhajoby práce336,93 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52301

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.