Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMarvanová, Sára
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-2
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:53Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:31:53Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89301
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52325-
dc.description.abstractTématem předložené diplomové práce je nakupování potravin na internetu s důrazem na Českou republiku. Cílem práce bylo zjistit, zda lidé využívají online nakupování potravin, jak jsou s touto službou spokojeni, a zda existují rozdíly v nákupním chování ve vybraných generacích X, Y, a Z. V první části práce autorka definuje základní pojmy jako chování spotřebitele, elektronické obchodování a generace. V další části práce je popsán současný stav trhu s online prodejem potravin v České republice a obsahuje vyhodnocení dat z dotazníkového šetření. Na základě dotazníkového šetření provádí autorka srovnávací nákupy ze 3 nejčastěji zvolených e-shopů s potravinami. V poslední části práce jsou na základě výzkumu navržena doporučení nejen pro tyto 3 největší e-shopy s potravinami, ale obecně pro celý segment online prodeje potravin.cs
dc.format83
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectnákup potravin onlinecs
dc.subjectelektronický obchod s potravinamics
dc.subjecte-grocerycs
dc.subjectnakupování potravin na internetucs
dc.titleNakupování potravin přes internet v České republicecs
dc.title.alternativeOnline grocery shopping in the Czech republicen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of the presented master's thesis is the online grocery shopping in the Czech republic. The aim of the thesis was to explore the usage of online grocery shopping, customer satisfaction with the service and potential differences among selected generations X, Y and Z. The first part of the thesis contains theoretical definitions of consumer behavior, e-commerce and generation. The following section describes the current state of the online grocery market in the Czech Republic and includes evaluation of the survey data. Based on the survey, the author conducts comparative shopping from the three most frequently selected online grocery stores. In the final part of the thesis, recommendations based on the research findings are proposed not only for these three major online grocery stores but also for the entire online grocery sales segment.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedonline grocery shoppingen
dc.subject.translatede-groceryen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Marvanova-Sara.pdfPlný text práce4,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
marvanova_sara_v.pdfPosudek vedoucího práce187,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marvanova_Sara_o.pdfPosudek oponenta práce125,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52325

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.