Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDuongová, Thu Tam
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-1
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:54Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:31:54Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89714
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52326-
dc.description.abstractCílem diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumat vztah mezi důvěrou a sociálními médii. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je nejprve definován pojem důvěry a jsou popsány jeho klíčové aspekty. Dále se práce zaměřuje na široké téma sociálních médií. Poslední kapitola teoretické části se v návaznosti na předchozí kapitoly soustředí na samotné vnímání důvěry v sociální média. V praktické části se pomocí statistické metody zpracování dotazníkového šetření analyzovala vnímání důvěry vybrané populace. Dotazníkové šetření bylo realizováno prostřednictvím nástroje Google Forms. Celkem se na výzkumu podílelo 239 respondentů, z toho 107 mužů a 130 žen. Cílovou skupinou výzkumu byli studenti vysokých škol. V závěrečné části práce jsou shrnuty a zhodnoceny výsledky výzkumu. Jedná se o aktuální a významné téma v době, kdy sociální média získávají stále větší význam v našem každodenním životě.cs
dc.format89 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectdůvěracs
dc.subjectbenevolencecs
dc.subjectintegritacs
dc.subjectkompetencecs
dc.subjectzájemcs
dc.subjectidentifikacecs
dc.titleBudování důvěry na sociálních médiíchcs
dc.title.alternativeBuild Trust on Social Mediaen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this master's thesis is to explore the relationship between trust and social media using a questionnaire survey. The thesis consists of a theoretical and practical part. Firstly, the theoretical part provides an explanation of trust and describes its key aspects. Then, the thesis focuses on the broad topic of social media. These two theoretical sections are followed by an exploration of people's trust in social media. In the practical part, the perception of trust of the selected population was analyzed through statistical processing of the questionnaire survey, which was conducted using the Google Forms tool. A total of 239 respondents participated in the research, 107 of whom were men and 130 were women. The target group of the research consisted of university students. In the final part of the thesis, the results of the research are summarized and evaluated. This is a current and significant topic, particularly as social media are becoming increasingly important in our daily lives.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedtrusten
dc.subject.translatedbenevolenceen
dc.subject.translatedintegrityen
dc.subject.translatedcompetenceen
dc.subject.translatedconcernen
dc.subject.translatedidentificationen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Duongova-Thu-Tam.pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFView/Open
DP_Duongova_v.pdfPosudek vedoucího práce118,85 kBAdobe PDFView/Open
duongova_thu_tam_o.pdfPosudek oponenta práce185,31 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52326

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.