Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorProboštová, Adéla
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2023-6-1
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:54Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:31:54Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-17
dc.identifier89825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52328-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá výzkumem venkovní reklamy v Plzni. Teoretická část práce uvádí venkovní reklamu a její základní charakteristiky, zásady tvorby, výhody a nevýhody a nejnovější trendy v oblasti venkovní reklamy. Dále představuje proces marketingového výzkumu a nastiňuje postup měření venkovní reklamy, jehož základním pramenem je směrnice sestavená sdružením agentur ESOMAR. Empirická část práce předkládá výstupy získané realizací výzkumného šetření v oblasti křižovatky U Práce a na sadech Pětatřicátníků. Shrnuje data získaná z mapování reklamních nosičů a z měření mobility. Na jejich základě hodnotí efektivitu reklamních nosičů v obou oblastech. Výsledky následně porovnává s výzkumy probíhajícími ve stejných oblastech v letech 2015 a 2016. Na závěr navrhuje doporučení k umisťování reklamních ploch ve sledovaných oblastech.cs
dc.format134 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvenkovní reklamacs
dc.subjectout of home reklamacs
dc.subjectměření mobilitycs
dc.subjectopportunity to contactcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleVýzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeňcs
dc.title.alternativeOutdoor Advertising Research in the center of Pilsenen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the research of outdoor advertising in Pilsen. The theoretical part of the thesis introduces outdoor advertising and its basic characteristics, principles of creation, advantages and disadvantages and the latest trends in outdoor advertising. It also presents the process of marketing research and outlines the procedure of measuring outdoor advertising, the basic source of which is a guideline drawn up by the ESOMAR membership organisation. The empirical part of the thesis presents the results obtained by conducting a research survey in the area of U Práce and in the street of sady Pětatřicátníků. It summarises the data obtained from mapping of outdoor advertising media and from measuring mobility. Based on this data, it evaluates the effectiveness of outdoor advertising media in both areas. It then compares the results with research conducted in the same areas in 2015 and 2016. In conclusion, it proposes recommendations for placing outdoor advertisement in both areas.en
dc.subject.translatedoutdoor advertisingen
dc.subject.translatedout of home advertisingen
dc.subject.translatedmeasuring population mobilityen
dc.subject.translatedopportunity to contacten
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Probostova_K20N0097P.pdfPlný text práce8,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Probostova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce124,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Probostova_Adela_o.pdfPosudek oponenta práce122,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52328

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.