Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorZajíčková, Žaneta
dc.contributor.refereeHirschauová Edita, Ing.
dc.date.accepted2023-6-1
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:56Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:31:56Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92438
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52336-
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší problematiku in-store komunikace se zaměřením na konkrétní zkoumanou prodejnu, kterou byla v tomto případě prodejna hypermarket Tesco v Příbrami. Cílem práce je zjištění postojů zákazníků k in-store komunikaci uplatňované v této vybrané pobočce. Bylo stanoveno celkem 6 výzkumných předpokladů, které se týkaly oblasti store designu, merchandisingu a především uplatňovaných POP prostředků v dané prodejní jednotce, jejichž praktické využití bylo konfrontováno s teoretickými východisky. Vyhodnocení výzkumných předpokladů probíhalo na základě dat získaných pomocí dotazníkové šetření. Pomocí získaných informací byly následně výzkumné předpoklady potvrzeny či zamítnuty.cs
dc.format97 s. (18360)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectin-store komunikacecs
dc.subjectpopcs
dc.subjectposcs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.titleIn-store marketing ve vybrané prodejněcs
dc.title.alternativeIn-store marketing in a selected storeen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the topic of in-store communication, with a focus on a selected store branch. The analysed store is Tesco hypermarket, located in Příbram. The aim of the diploma thesis is to analyse customer attitudes towards in-store communication, as applied in this selected store. A total of six research assumptions were established. The research assumptions were related to the topics of store design, merchandising and especially the POP media applied within the selected store. Their practical use was compared with theoretical assumptions. The evaluation of the research assumptions was based on data which was collected through a questionnaire. Using the obtained information, the research assumptions were subsequently confirmed or rejected.en
dc.subject.translatedin-store communicationen
dc.subject.translatedpopen
dc.subject.translatedposen
dc.subject.translatedmerchandisingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-In-store marketing_Zajickova.pdfPlný text práce8,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajickova_Zaneta_v.pdfPosudek vedoucího práce156,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajickova_Zaneta_o.pdfPosudek oponenta práce125,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52336

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.