Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠrámková, Veronika
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-1
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:57Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:31:57Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92679
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52345-
dc.description.abstractDiplomová práce představuje informační a komunikační technologie v cestovní ruchu. Zásadním distribučním kanálem je internet. Nejznámější nabízenou službou internetu jsou webové stránky. Webové stránky jsou důležitým médiem pro prezentaci destinací. Webové stránky lze hodnotit pomocí kritérií. Splnění kritérií je předpokladem úspěšnosti webových stránek. V práci je provedena analýza webových stránek Národního parku Šumava - npsumava.cz a Bayerischer Wald - bayerischer-wald.de klasickým uživatelským testováním. Vzhledem k umístění lokalit byl výzkum veden v českém a německém jazyce. Standardizovaným dotazníkovým šetřením byla zjištěna větší úspěšnost webových stránek Národního parku Šumava. Na základě výsledků polostrukturovaného dotazníkového šetření s respondenty byla navržena zlepšení.cs
dc.format84 s., 9 s., (122 104 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectnávštěvníkcs
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectuživatelský výzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.titleInformační a komunikační technologie v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeInformation and communication technologies in tourism servicesen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe Masters's Thesis presents the information and communication technologies in tourism. The essential distribution channel is the Internet. The most well-known Internet service offered is websites. Websites are an important medium for presenting destinations. Websites can be evaluated using criteria. Meeting the criteria is a prerequisite for the success of the website. The thesis analyzes the websites of the Šumava National Park - npsumava.cz and Bayerischer Wald - bayerischer-wald.de by classic user testing. Due to the location of the sites, the research was conducted in Czech and German. The standardized questionnaire survey revealed a higher success rate of the Šumava National Park website. Based on the results of a semi-structured questionnaire survey with respondents, improvements were proposed.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedvisitoren
dc.subject.translatedinformation and communication technologyen
dc.subject.translatedwebsitesen
dc.subject.translateduser researchen
dc.subject.translatedanalysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sramkova.pdfPlný text práce5,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sramkova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce124,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sramkova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce123,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52345

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.