Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPichlík Lukáš, Ing.
dc.contributor.authorBěloch, Matěj
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:09Z-
dc.date.available2022-3-14
dc.date.available2023-06-09T11:32:09Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89252
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52370-
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na podnikání v oblasti osobních služeb. Konkrétním zkoumaným podnikem je kadeřnictví. Hlavním cílem je analyzovat vnější a vnitřní prostředí vybraného podnikatelského subjektu a marketingový mix kadeřnictví. Teoretická část se zabývá definováním, klasifikací a marketingovým mixem služeb. Dále je teoretická část zaměřena na podnikání ve službách a je zde charakterizován podnik a podnikání ve službách péče o tělo vč. legislativy týkající se kadeřnických služeb. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí kadeřnickém salonu Salon Trend a analýza marketingového mixu tohoto podnikatelského subjektu. SWOT analýza identifikuje současný stav silných a slabých stránek a jsou navrženy vhodné strategie pro Salon Trend. Na základě zjištěných údajů o podnikatelském subjektu je v závěru práce navrženo několik variant pro zlepšení marketingové komunikace Salonu Trend.cs
dc.format85 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpodnikání ve službáchcs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectslužbycs
dc.titlePodnikání v oblasti osobních služebcs
dc.title.alternativeBusiness in the field of personal servicesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe focus of this thesis are businesses in personal services. The case study is a hair salon. The main aim is to analyze the interior and exterior environment of the subject, and its marketing mix. The theoretical part contains definitions, classifications, and the marketing mix of services. It also focuses on businesses in personal services and defines a business and businesses in body care, including legislature concerning hair-styling services. The practical part contains an analysis of the interior and exterior environment of the hair salon Salon Trend and an analysis of the subject's marketing mix. The SWOT analysis identifies the current weak and strong suits and appropriate strategies are suggested for Salon Trend. The conclusion has several suggestions on how Salon Trend can improve their marketing communication based on the information gathered about the subject.en
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedbusinesses in personal serviceen
dc.subject.translatedenvironmenten
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedservicesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp_beloch.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
beloch_matej_v.pdfPosudek vedoucího práce196,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beloch_Matej_o.pdfPosudek oponenta práce123,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52370

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.