Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorZahradníková, Karolína
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:11Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:32:11Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52381-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů online marketingu Zoologické a botanické zahrady města Plzně a jejích konkurentů v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny základní charakteristiky a definice nástrojů online marketingu. Praktická část práce je věnována analýze webových stránek a sociálních sítí vybraných zoologických zahrad v České republice dle daných kritérií. Cílem práce je zhodnotit a porovnat využití vybraných nástrojů online marketingu zvoleného subjektu a jeho konkurentů. Díky získaným datům lze navrhnout doporučení k zefektivnění jejího online marketingu a tím možného zisku dalších návštěvníků.cs
dc.format57 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectnástroje online marketingucs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectzoologické zahradycs
dc.titleVyužití nástrojů online marketingu ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeUse of online marketing tools in the selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focusing on usage of online marketing tools of the Zoological and botanical garden Pilsen and its competitors in the Czech Republic. The thesis is split into two parts - the theoretical part and practical part. The theoretical part introduces basic characteristics and definitions of online marketing tools. The practical part is dedicated to the analysis of websites and social networks of the chosen zoos from the Czech Republic. The goal of this thesis is to evaluate and compare usage of chosen tools of online marketing of the subject of interest and its competitors. Thanks to the obtained data, it is possible to make recommendations to improve online marketing of the chosen subject to possibly gain more visitors.en
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedonline marketing toolsen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedwebsitesen
dc.subject.translatedzoosen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Zahradnikova.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Zahradnikova_v.pdfPosudek vedoucího práce122,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zahradnikov_Karolina_o.pdfPosudek oponenta práce359,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52381

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.