Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorStoklasová, Lenka
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-1-30
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:12Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:32:12Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-12-12
dc.identifier89706
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52384-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce pojednává o implementaci marketingové metody zvané "mystery shopping" v praxi. Provedený výzkum je realizován v konkurenčních obchodech se sportovním zbožím, a to konkrétně v obchodech Sportisimo, A3 Sport a Intersport. V první teoretické části se seznámíme s problematikou marketingu služeb, tedy jaké jsou jejich charakteristické vlastnosti a také jak vypadá rozšířený marketingový mix. Druhá kapitola je zaměřena na fáze marketingového výzkumu a metody sběru dat, které budeme následně využívat v části praktické. V kapitole třetí se blíže seznámíme s výzkumnou metodou mystery shoppingu, kde se též podíváme na fáze realizace výzkumu, etický kodex a agentury zajímající se o tuto metodu a také na základní pojmy v této zkoumané oblasti. Ze získaných teoretických znalostí následně bude složena následující kapitola, tedy implementace mystery shoppingu a na závěr budou uvedena doporučení pro zlepšení zjištěných nedostatků.cs
dc.format56 s. (84 533 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmetody výzkumucs
dc.subjectkonkurenční obchodycs
dc.titlePorovnání konkurenčních obchodů metodou mystery shoppingucs
dc.title.alternativeComparison of competing shops using the mystery shopping techniqueen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor´s thesis deals with the implementation of the marketing method called mystery shopping in practice. The reseach was made in competitive sporting goods - Sportisimo, A3 Sport and Intersport. The first theoretical part describes the issue of service marketing like the characteristic features of that and how the marketing mix looks like. The second chapter is focused on the process of marketing research and also the data collection methods, which are used in the practical part. In the third chapter we get to know more about the mystery shopping method. This chapter describes the process of the implementation, the code of ethics regading this method and also the main terms in this area. The next chapter will be composed of the acquired theoretical knowledge, i.e. the implementation of mystery shopping and the end of this thesis is speak about recommendations for improving the identified shortcomings.en
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedresearch methodsen
dc.subject.translatedcompeting shopsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp_stoklasova.pdfPlný text práce807,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stoklasova_Lenka_v.pdfPosudek vedoucího práce122,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stoklasova_BP_o.pdfPosudek oponenta práce121,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52384

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.