Název: Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Další názvy: Marketing of the theatre towards the selected segment of customers
Autoři: Srbová, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52387
Klíčová slova: marketing;divadlo;zákazníci;marketingový mix;komunikace;reklama;propagace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;theatre;customers;marketing mix;communication;advertising;promotion
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Zvolenou příspěvkovou organizací bylo Divadlo Josefa Kajetána Tyla v Plzni se zaměřením na segment zákazníků ve věkové kategorii 18 až 30 let. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingu, marketingového mixu. Dále je zde představen divadelní trh a segmentace obyvatelstva. Mezi teoretickou a praktickou částí se nechází metodika výzkumu, ve které lze naleznout problém, cíl výzkumu a sestavené celkem tři hypotézy. V praktické části byla provedena analýza vybraného divadla a sestaven marketingový mix. Pro výzkumnou část bylo využito dotazníkového šetření, ze kterého následně vyplývají výsledky, navazuje diskuse a návrhy na zlepšující opatření.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis focuses on theater marketing towards a selected segment of customers. The chosen contribution organization was the Josef Kajetán Tyl Theater in Pilsen, focusing on the segment of customers in the age category of 18 to 30 years. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the characteristics of marketing, the marketing mix. The theater market and population segmentation are also presented here. There is no research methodology between the theoretical and practical parts, in which you can find the problem, the goal of the research and a total of three hypotheses. In the practical part, an analysis of the selected theater was performed and a marketing mix was compiled. For the research part, a questionnaire survey was used, from which the results follow, followed by discussions and proposals for improvement measures.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketing divadla smerem k vybranemu segmentu zakazniku_Srbova.pdfPlný text práce2,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Srbova_Barbora_v.pdfPosudek vedoucího práce121,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Srbova_BP-o.pdfPosudek oponenta práce130,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52387

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.