Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorVoda, Jan
dc.contributor.refereeHirschauová Edita, Ing.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:14Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:14Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92441
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52397-
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o problematice marketingové komunikace na internetu pražské restaurace Eska. V teoretické části jsou popsány pojmy jako například komunikační mix, model AIDAS nebo sociální sítě. Praktická část začíná popisem internetové komunikace restaurace Eska. Poté následuje krátké popsání konkurenčních podniků a hodnocení marketingové komunikace vybrané restaurace v porovnání s konkurencí, které bylo provedeno za pomoci poznatků z předmětu Marketing na internetu. Sociální sítě byly poté analyzovány pomocí webu ZoomSphere. V závěrečné části práce je uveden návrh na zlepšení marketingové komunikace na internetu. Cílem této bakalářské práce je představit zvolenou restauraci a popsat její marketingovou komunikaci. Dále zhodnotit a porovnat marketingovou komunikaci restaurace s konkurencí a vytvořit návrh pro její zlepšení.cs
dc.format57 s. (12 655 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjecttiktokcs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjecteskacs
dc.subjectambientecs
dc.subjectseocs
dc.titleKomunikace vybrané firmy na internetucs
dc.title.alternativeCommunication of the selected company on the Interneten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issue of marketing communication on the Internet of the Prague restaurant Eska. The theoretical part describes concepts such as communication mix, AIDAS model or social networks. The practical part starts with a description of the internet communication of the restaurant Eska. This is followed by a brief description of competitors and an evaluation of the marketing communication of the selected restaurant in comparison with its competitors, which was done with the help of knowledge from the subject Marketing on the Internet. Social networks were then analysed using the ZoomSphere website. In the final part of the thesis, there is a recommendation for its improvement. The aim of this bachelor thesis is to introduce the chosen restaurant and describe its marketing communication. Furthermore, to evaluate and compare the marketing communication of the restaurant with its competitors and to make a recommendation for its improvement.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedtiktoken
dc.subject.translatedrestauranten
dc.subject.translatedeskaen
dc.subject.translatedambienteen
dc.subject.translatedseoen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_final_Voda.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voda_Jan_v.pdfPosudek vedoucího práce126,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voda_Jan_o.pdfPosudek oponenta práce124,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52397

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.