Title: Možnosti reklamy v systémech Google Ads a Seznam Sklik
Other Titles: Advertising options in Google Ads and a Seznam Sklik systems
Authors: Krulická, Daniela
Advisor: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Prantl David, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52414
Keywords: ppc;google ads;seznam sklik;reklama ve vyhledávání;reklama v obsahové síti;internetový markerting
Keywords in different language: ppc;google ads;seznam sklik;search campaign;display campaign;internet marketing
Abstract: Bakalářská práce se zabývá znázorněním možností reklamních systémů Google Ads a Seznam Sklik. Cílem této práce je ukázat a popsat různé eventuality při tvorbě kampaně pro konkrétní reklamu v reklamních systémech Google Ads a Seznam Sklik a výsledky interpretovat a porovnat s cíli klienta. V práci byl zpracován teoretický úvod do internetového marketingu, PPC reklamy, jednotlivých reklamních systémů a typů kampaní. V praktické části byla na konkrétní reklamě ve vyhledávací síti provedena analýza textového inzerátu a klíčových slov. Na reklamě v obsahové síti byly představeny možnosti cílení reklamy, typy formátů, které byly pro reklamu využity a remarketing. V poslední fázi praktické části byly vyhodnoceny výsledky jednotlivých typů reklamy a zpracovány doporučení pro zlepšení kampaní, z důvodu dosažení lepších výsledků cílů klienta.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with the illustration of the possibilities of the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. The goal of this thesis is to show and describe the different eventualities when creating a campaign for a specific advertisement in the Google Ads and Seznam Sklik advertising systems and interpret and compare the results with the client's requirements. In this work the theoretical introduction to internet marketing, PPC advertising, particular advertising systems and types of campaigns have been elaborated. In the practical part, an analysis of an advertisement text and keywords on a specific search network ad, has been performed. On a content network advertising have been presented the possibilities of ad targeting, the types of formats used for advertising and remarketing. In the last phase of the practical part, the results of each type of advertising have been appraised and recommendations for improving the campaigns suggested in order to achieve more successful results for the client's goals.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krulicka__Bakala_r_ska_ pra_ce.pdfPlný text práce2,9 MBAdobe PDFView/Open
krulicka_daniela.pdfPosudek oponenta práce188,83 kBAdobe PDFView/Open
Krulicka_Daniela_V.pdfPosudek vedoucího práce132,63 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,9 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52414

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.