Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorLomička, Jan
dc.contributor.refereePreis Jiří, RNDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-7
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:17Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:17Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92865
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52415-
dc.description.abstractCílem předložené bakalářské práce je zjistit, zda je online marketingová komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni efektivní a relevantní pro cílovou skupinu a jak ji případně upravit tak, aby byla více efektivní. V teoretické části je zpracována teoretická rešerše týkající se sektoru marketingu a online marketingové komunikace, stejně tak je představena Fakulta ekonomická ZČU v Plzni. Empirická část analyzuje komunikaci značky na internetu - aktivity na sociálních sítích, PR aktivity a porovnává tyto aktivity s konkurenčními vysokými školami. Dále je zpracováno dotazníkové šetření mapující efektivitu současné marketingové komunikace. Výsledky jsou interpretovány pomocí vhodných deskriptivních a statistických metod. Závěrem aplikovaných výzkumů je vytvořena situační analýza a navržen plán nové komunikační strategie včetně rozpočtu a časového harmonogramu.cs
dc.format81
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleNávrhy zlepšení online marketingové komunikace vybraného subjektucs
dc.title.alternativeSuggestions for improving the online marketing communication of a selected entityen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the presented bachelor thesis is to find out whether the online marketing communication of the Faculty of Economics of the University of West Bohemia in Pilsen is effective and relevant for the target group and how to modify it to make it more effective. In the theoretical part a theoretical research concerning the sector of marketing and online marketing communication is prepared, as well as the Faculty of Economics of the West Bohemia University in Pilsen is presented. The empirical part analyses brand communication on the internet - social media activities, PR activities and compares these activities with competing universities. Furthermore, a questionnaire survey mapping the effectiveness of current marketing communication is prepared. The results are interpreted using appropriate descriptive and statistical methods. At the end of the applied research, a situation analysis is created and a plan for a new communication strategy is proposed, including a budget and timetable.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_aktualizovane_odevzdani_2023.pdfPlný text práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
lomicka_jan_o.pdfPosudek oponenta práce122,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lomicka_Jan_v.pdfPosudek vedoucího práce121,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52415

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.