Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠimková, Veronika
dc.contributor.refereeJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-9
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92955
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52429-
dc.description.abstractTato kvalifikační práce je zaměřena na marketingový výzkum, který je proveden prostřednictvím metody mystery shopping. Jednotlivá šetření se realizují ve dvou různých prodejnách (parfumeriích) - Sephora a Douglas. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Zatímco teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu, metodu mystery shopping a osobní prodej, tak praktická část vychází právě z těchto poznatků a využívá je v praxi ke správnému a kvalitnímu šetření. Dále jsou v praktické části představeny obě společnosti, v nichž se mystery shopping provádí. U každé z těchto dvou společností bylo realizováno 5 tajných nákupů, které byly následně ohodnoceny nejen slovně, ale i bodově. Celkové výsledky šetření jsou v závěru práce analyzovány a použity k vytvoření závěru. Na základě toho jsou předloženy návrhy na zlepšení.cs
dc.format69
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectsephoracs
dc.subjectdouglascs
dc.subjectparfémcs
dc.subjecttajný zákazníkcs
dc.titleVyužití mystery shoppingu u vybraných společnostícs
dc.title.alternativeApplication of the Mystery Shopping on selected corporationsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis qualification thesis focuses on marketing research, which is conducted through the mystery shopping method. Individual investigations are carried out in two different stores (perfumeries) - Sephora and Douglas. The thesis is divided into theoretical and practical part. While the theoretical part describes the issues of marketing research, the mystery shopping method and personal selling, the practical part is based on this knowledge and uses it in practice to conduct proper and quality investigations. Furthermore, the practical part introduces the two companies where mystery shopping is carried out. For each of these two companies, 5 mystery shopping activities were carried out and then evaluated not only verbally but also in terms of points. The overall results of the investigation are analysed and used to form a conclusion at the end of the thesis. Based on this, suggestions for improvement are made.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedsephoraen
dc.subject.translateddouglasen
dc.subject.translatedperfumeen
dc.subject.translatedsecret customeren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Mystery shopping ve vybranych spolecnostech-Simkova.pdfPlný text práce2,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simkova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce356,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simkova_Veronika_o.pdf.pdfPosudek oponenta práce121,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52429

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.