Title: Využití mystery shoppingu u vybraných společností
Other Titles: Application of the Mystery Shopping on selected corporations
Authors: Šimková, Veronika
Advisor: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Referee: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52429
Keywords: marketing;marketingový výzkum;mystery shopping;sephora;douglas;parfém;tajný zákazník
Keywords in different language: marketing;marketing research;mystery shopping;sephora;douglas;perfume;secret customer
Abstract: Tato kvalifikační práce je zaměřena na marketingový výzkum, který je proveden prostřednictvím metody mystery shopping. Jednotlivá šetření se realizují ve dvou různých prodejnách (parfumeriích) - Sephora a Douglas. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Zatímco teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu, metodu mystery shopping a osobní prodej, tak praktická část vychází právě z těchto poznatků a využívá je v praxi ke správnému a kvalitnímu šetření. Dále jsou v praktické části představeny obě společnosti, v nichž se mystery shopping provádí. U každé z těchto dvou společností bylo realizováno 5 tajných nákupů, které byly následně ohodnoceny nejen slovně, ale i bodově. Celkové výsledky šetření jsou v závěru práce analyzovány a použity k vytvoření závěru. Na základě toho jsou předloženy návrhy na zlepšení.
Abstract in different language: This qualification thesis focuses on marketing research, which is conducted through the mystery shopping method. Individual investigations are carried out in two different stores (perfumeries) - Sephora and Douglas. The thesis is divided into theoretical and practical part. While the theoretical part describes the issues of marketing research, the mystery shopping method and personal selling, the practical part is based on this knowledge and uses it in practice to conduct proper and quality investigations. Furthermore, the practical part introduces the two companies where mystery shopping is carried out. For each of these two companies, 5 mystery shopping activities were carried out and then evaluated not only verbally but also in terms of points. The overall results of the investigation are analysed and used to form a conclusion at the end of the thesis. Based on this, suggestions for improvement are made.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP-Mystery shopping ve vybranych spolecnostech-Simkova.pdfPlný text práce2,32 MBAdobe PDFView/Open
Simkova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce356,76 kBAdobe PDFView/Open
Simkova_Veronika_o.pdf.pdfPosudek oponenta práce121,47 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,68 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52429

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.