Název: Specifika získávání pracovníků z generace Z
Další názvy: Specifics of recruiting from generation Z
Autoři: Kratochvílová, Nela
Vedoucí práce/školitel: Kutlák Jiří, Ing. Ph.D.
Oponent: Špačková Petra, Mgr. et Mgr.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52809
Klíčová slova: recruitment;generace z;personální činnosti
Klíčová slova v dalším jazyce: recruitment;generation z;personnel activities
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je Specifika získávání zaměstnanců z generace Z. Cílem práce je analyzovat, jaké preference při získávání práce zástupci generace Z mají. Teoretická část je sepsána pomocí literárních a internetových zdrojů a zaměřuje se převážně na získávání zaměstnanců a generaci Z. V empirické části je popsáno dotazníkové šetření, které má za cíl zjistit názory na získávání zaměstnání mezi zástupci generace Z. Výzkum byl prováděn online a zúčastnilo se ho 208 respondentů. Dále je stručně analyzováno několik vybraných pracovních nabídek, které jsou porovnány s výsledky dotazníkového šetření. Na základě všech výsledků je sepsáno doporučení pro podnikovou praxi. Šetřením bylo zjištěno, že generace Z nejvíce využívá inzertních portálů a doporučení od známých při získávání zaměstnání.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of the bachelor´s thesis is the Specifics of recruiting from generation Z. The aim of the thesis is to find out what preferences representatives of generation Z have when they are getting a job. The theoretical part is written using literary and online sources. It focuses mainly on recruiting and generation Z. The empirical part describes a questionnaire survey that aims on finding out the opinions about getting a job among representatives of gen Z. This research was conducted online, 208 respondents participated. Several selected job offers are briefly analyzed and are compared with the results of the questionnaire. Based on all results there is a recommendation for business practice. The survey revealed that gen Z makes the most use of advertising portals and recommendations from acquaintances when getting a job.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kratochvilova_Nela.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KRATOCHVILOVA_Nela_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce131,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kratochvilova Nela_oponent.pdfPosudek oponenta práce124,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52809

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.