Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKraus, Tomáš
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2021-6-7
dc.date.accessioned2023-06-13T07:56:44Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2023-06-13T07:56:44Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier85845
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52917-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Komerční banky, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První se zabývá samotnými bankami, druhá kapitola je věnována zákazníkovi a třetí kapitola rozebírá zákaznickou spokojenost. Praktická část je členěna rovněž do tří kapitol. Ve čtvrté kapitole této práce je představena zvolená banka. Pátá kapitola analyzuje spokojenost zákazníků s internetovým bankovnictvím. Poslední kapitola této práce je věnována navrhovaným doporučením.cs
dc.format78 s. (129 024 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbankacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků vybrané banky s internetovým bankovnictvímcs
dc.title.alternativeAnalysis of customer satisfaction in KB with internet bankingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis presented diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in Komerční banka, a.s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters. The first deals with the banks themselves, the second chapter is devoted to the customer and the third chapter discusses customer satisfaction. The practical part is also divided into three chapters. The fourth chapter of this thesis introduces the chosen bank. The fifth chapter analyzes customer satisfaction with internet banking. The last chapter of this thesis is devoted to the proposed recommendations.en
dc.subject.translatedbanken
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcustomer satisfactionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_analyza_spokojenosti_zakazniku_KB.pdfPlný text práce1,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kraus_Tomas_v.pdfPosudek vedoucího práce123,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kraus_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce123,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kraus_Tomas_ob.pdfPrůběh obhajoby práce34,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52917

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.