Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorSchambergerová, Natálie
dc.contributor.refereeKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:38Z-
dc.date.available2022-6-24
dc.date.available2023-08-02T10:42:38Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-30
dc.identifier92149
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53225-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem a možnostmi podpory ve vzdělávání žáků na 1.stupni základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá legislativními východisky a terminologií spojenou s vzděláváním žáků s OMJ, problematikou inkluze, podpůrnými opatřeními a možnostmi úpravy hodnocení. V praktické části práce jsou prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů zjišťovány výukové strategie a podpora, kterou pedagogové vybrané školy využívají a vnímají jako efektivní.cs
dc.format40 s., X. s
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectžák s odlišným mateřským jazykemcs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectcizincics
dc.subject1.stupeň základní školycs
dc.titleMožnosti a meze ve vzdělávání žáků prvního stupně základní školy s odlišným mateřským jazykem z pohledu pedagogů na vybrané ZŠ v Plznics
dc.title.alternativePossibilities and limits in education primary school pupils with Czech as an additional language from the perspective of teachers in selected primary school in the city of Pilsenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the topic of education of pupils with a different mother tongue and the possibilities of support in the education of pupils at the first level of primary school. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the legislative background and terminology related to the education of pupils withdifferent mother tongue, the issue of inclusion, support measures and the possibilities of adjusting the assessment. In the practical part of the thesis, the teaching strategies and support used and perceived as effective by the teachers of the selected school are investigated through semi-structured interviews.en
dc.subject.translateda pupil with a different mother tongueen
dc.subject.translatedsupprort measuresen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedforeignersen
dc.subject.translatedfirst grade of primary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Schambergerova_P20B0500P_BAKALARSKA PRACE.pdfPlný text práce878,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schambergerova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce246,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schambergerova_oponent.pdfPosudek oponenta práce178,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schambergerova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce295,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53225

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.