Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNeustupný, Evžen
dc.contributor.authorMoravec, Martin
dc.contributor.refereeTichý, Radomír
dc.contributor.refereeVařeka, Pavel
dc.date.accepted2012-09-04
dc.date.accessioned2015-05-11T09:17:56Z
dc.date.available2008-09-09cs
dc.date.available2015-05-11T09:17:56Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-13
dc.identifier37827
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5399
dc.description.abstractHlavní cíle disertační práce je postihnout problematiku archeologie a vzdělávání, pokusit se formulovat jejich vztah a porovnat současný stav archeologického vzdělávání v České republice se situací v dalších vyspělých světových zemích. Tyto teoretické otázky nutně vedly k dalším - v práci najdete také vývojové tendence v archeologickém vzdělávání, od kdy a koho vzdělávat v archeologii, nebo jakou měrou souvisí znalost minulosti a tedy vzdělávání v archeologii s oblasti ochrany historického dědictví.cs
dc.format162 s. (430 691)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectarcheologiecs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectakademická sféracs
dc.subjectneakademická sféracs
dc.subjectcíle a obsahycs
dc.subjectformacs
dc.subjectmetodacs
dc.subjectprostředkycs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectevaluacecs
dc.titleArcheologie a vzdělávánícs
dc.title.alternativeArchaeology and educationen
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra archeologiecs
dc.thesis.degree-programHistorické vědycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work describes and deals with problems in relation between archaeology and education in various educational systems around the world. The author presents a brief summary of established education systems focused on archaeology, current situation in academic and non-academic sphere with new view on further (elderly) education. The author also discusses present problems of education in archaeology and attempt to show trends in archaeology education for next years, with special attention to the Czech Republic. After comparison and results found out in the thesis, it seems to be most helpful to use the growing amount of non-academical structures to educate the public, because in today´s global world archaeologist can influence masses of people, leading to know archaeology and to protect historical wealth.en
dc.title.otherArchäologie und Bildungcs
dc.subject.translatedarchaeologyen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedacademic sphereen
dc.subject.translatednon-acadaemic sphereen
dc.subject.translatedaims and contenten
dc.subject.translatedformen
dc.subject.translatedmethoden
dc.subject.translatededucational meansen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedevaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Disertační práce / Dissertations (KAR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
M.Moravec-Disertacni_prace_obsah.pdfPlný text práce5,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moravec Tichy OP.pdfPosudek vedoucího práce2,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moravec - Vareka OP.pdfPosudek oponenta práce1,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moravec - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce242,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5399

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.