Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFidlerová, Eliška
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-9-7
dc.date.accessioned2023-09-11T22:23:39Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-09-11T22:23:39Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-8-21
dc.identifier89541
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54152-
dc.description.abstractVysoká úroveň zákaznických služeb je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňující dlouhodobý a trvalý vztah mezi zákazníkem a firmou. Jedna z metod hodnocení kvality této služby je metoda Mystery Shopping. Ta umožňuje ověřit dodržování standardů kvality služeb a identifikuje příčiny námitek zákazníků a nespokojenost se "slabými stránkami". Cílem diplomové práce je posouzení kvality pojišťovacích služeb společnosti Generali Česká pojišťovna pomocí metody Mystery Shoppping. V teoretické části je zpracován teoretický základ k metodě Mystery Shopping. Praktická část se věnuje aplikaci této metody do marketingového výzkumu společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou navržena vhodná doporučení pro společnost Generali Česká pojišťovna.cs
dc.format75 s. (131936 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectkvalita služeb pojišťovnycs
dc.titleMystery Shopping v oblasti pojišťovnictvícs
dc.title.alternativeMystery Shopping in the field of insuranceen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedHigh-quality customer service is one of the most crucial factors influencing a long-term and lasting relationship between a customer and a company. One of the methods for assessing the quality of this service is the Mystery Shopping method. This method allows us to verify the adherence to service quality standards and identifies the reasons for customer complaints and dissatisfaction with "weak points." The aim of the thesis is to evaluate the quality of insurance services provided by Generali Česká pojišťovna using the Mystery Shopping method. The theoretical part covers the theoretical foundation of the Mystery Shopping method. The practical section focuses on the application of this method to the company's marketing research. Based on the results of the conducted analyses, suitable recommendations are proposed for Generali Česká pojišťovna.en
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedinsurance service qualityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Eliska_Fidlerova.pdfPlný text práce915,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fidlerova_Eliska_V.pdfPosudek vedoucího práce224,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fidlerova_Eliska_o.pdfPosudek oponenta práce128,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54152

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.