Název: Výzkum vybraného aspektu hodnoty pro zákazníka ve veřejné dopravě
Další názvy: Research on a selected aspect of customer value in public transport
Autoři: Lafatová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Štumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54153
Klíčová slova: spokojenost;kvalita služeb;loajalita;veřejná železniční doprava;hodnota
Klíčová slova v dalším jazyce: satisfaction;service quality;loyalty;public train transport;value
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá analýzou vnímání zákazníka ve veřejné dopravě. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska ohledně hodnot, spokojenosti, kvality a loajality a jejich měření. Praktická část práce je zaměřena na společnost České dráhy a.s. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden výzkum ohledně vnímané kvality, spokojenosti a loajality cestujících. K analýze kvality služeb je využita metoda IPA neboli okno zákazníka. Výzkum spokojenosti je proveden pomocí Evropské indexu spokojenosti zákazníka. Zákaznická loajalita je zkoumána pomocí indexu loajality a Net Promoter Score. Pro možné porovnání výsledků je výzkum použit rovněž na konkurentního dopravce RegioJet a.s.
Abstrakt v dalším jazyce: The submitted thesis deals with the analysis of customer values in public transport. The first part of the thesis defines the theoretical foundations regarding values, satisfaction, quality, and loyalty, as well as their measurement. The practical part focuses on the company České dráhy a.s. Through a questionnaire survey, research was conducted regarding the perceived quality, satisfaction, and loyalty of passengers. Importance Performance Analysis (IPA) is used for the analysis of service quality. Satisfaction research is carried out using the European Customer Satisfaction Index. Customer loyalty is examined using the Loyalty Index and Net Promoter Score. For potential result comparison, the research is also applied to the competing carrier, RegioJet a.s.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Katerina Lafatova.pdfPlný text práce3,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lafatova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce123,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lafatova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce123,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54153

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.