Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMoučková, Táňa
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:05Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2024-07-12T09:02:05Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier92480
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55775-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací na sociálních sítích. Hlavním cílem práce je porovnat využívání sociálních sítí Facebook a Instagram vybranými organizacemi destinačního managementu a na základě analýzy vyhodnotit marketingovou komunikaci na sociálních sítích a navrhnout opatření pro jejich efektivnější využití. V teoretické části jsou vymezena obecná teoretická východiska destinací jako je vymezení destinace turismu, organizace destinačního managementu či destinační marketing a marketingové řízení destinace. Dále je práce zaměřena na specifika marketingové komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Následně je představena metodika práce a vybrané organizace destinačního managementu. Prostřednictvím analýzy sociálních sítí na základě ručně sesbíraných dat za sledované období je dosaženo cíle a je vyhodnocena marketingová komunikace organizací destinačního managementu na sociálních sítích. Na základě syntézy výsledků analýzy a teoretické rešerše jsou navrhnuta vhodná opatření, jež jsou zapracována do konkrétních komunikačních plánů.cs
dc.format109
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectorganizace destinačního managementucs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectinstagramcs
dc.titleSociální sítě jako nástroj marketingové komunikace destinací turismucs
dc.title.alternativeSocial media as a tool for marketing communication of tourism destinationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented Master's Thesis focuses on online marketing communication on social media. The main objective of the thesis is to compare the use of Facebook and Instagram by selected destination management organizations based on the analysis evaluating marketing communication on social media, which proposes effective measures for better use of social media. In the literature review section, the general theoretical background of destinations is defined, such as the definition of a tourism destination, the destination management organization, destination marketing and destination marketing management. Furthermore, the thesis focuses on marketing communication on the social media Facebook and Instagram. Subsequently, it presents the methodology of the work and selected destination management organizations. Through the analysis of social media, based on manually collected data for the period under study, the objective is achieved, and the marketing communication of destination management organizations on social networks is evaluated. Based on the synthesis, appropriate measures are proposed and incorporated into specific communication plans.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translateddestination management organizationsen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedinstagramen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Mouckova_Tana.pdfPlný text práce4,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mouckova_Tana_v.pdfPosudek vedoucího práce126,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tana_Mouckova_O.pdfPosudek oponenta práce120,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55775

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.