Název: Využití umělé inteligence v marketingových aktivitách
Další názvy: Use of artificial intelligence in marketing activities
Autoři: Černý, Petr
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55790
Klíčová slova: umělá inteligence;chatbot;marketing;rag
Klíčová slova v dalším jazyce: artificial intelligence;chatbot;marketing;rag
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je využití umělé inteligence v marketingových aktivitách. Cílem této diplomové práce je vyvinout chatbota, který bude sloužit jako podpora pro studenty ve studijní administrativě a akademickém poradenství na fakultě. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů umělé inteligence, a zejména koncept chatbotů a zapojení umělé inteligence do chatbotů. V závěru této části jsou představené etické aspekty spojené s umělou inteligencí. V praktické části jsou nejdříve zkoumány preference a postoje studentů k umělé inteligenci a fakultnímu chatbotu. Další kroky zahrnují vývoj chatbota, jeho testování a srovnání s dalšími prototypy, následované testováním chatbota s vybranými studenty. V poslední části je představen plán implementace do provozu a plán aktivit, které je potřeba provádět v rámci následné kontroly.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of this master's thesis is the use of artificial intelligence in marketing activities. The main objective of this thesis is to develop a chatbot that will serve as a support for students in student administration and academic advising at the faculty. The theoretical part includes the definition of artificial intelligence, and in particular the concept of chatbots and the involvement of artificial intelligence in chatbots. This section concludes with an introduction to the ethical considerations associated with artificial intelligence. In the practical part, students' preferences and attitudes towards AI and faculty chatbots are first explored. The next steps include the development of the chatbot, its testing and comparison with other prototypes, followed by testing the chatbot with selected students. In the last section, a plan for the implementation into operation and a plan for the activities to be carried out in the follow-up are presented.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Petr_Cerny.pdfPlný text práce3,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KMO_vedouci_DP_23_24-Cerny-Petr.pdfPosudek vedoucího práce125,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cerny_Petr_o.pdfPosudek oponenta práce126,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce37,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55790

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.