Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPrantnerová, Natalie
dc.contributor.refereePichlík Lukáš, Ing. MBA
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:16Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2024-07-12T09:03:16Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier92483
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55939-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti organizací (CSR) a analýzou CSR aktivit ve vybrané společnosti Red Bull Česká republika s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a historie konceptu CSR. Dále je krátce představen CSR reporting a současné trendy v oblasti CSR. V praktické části je nejprve představena společnost Red Bull, včetně její historie, ekonomických výsledků a cílů pro nejbližší období. Práce vyhodnocuje data získaná prostřednictvím rozhovoru s vedoucím brand marketingu, dotazníkového šetření mezi zaměstnanci a interních dokumentů společnosti. Cílem práce je analýza CSR aktivit a strategie ve společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., na základě které jsou v závěru práce formulována konkrétní doporučení pro společnost, která reflektují zjištěné nedostatky a možnosti zlepšení.cs
dc.format57 s. (84473 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectekonomická oblastcs
dc.subjectenvironmentální oblastcs
dc.subjectcsrcs
dc.subjectcsr reportcs
dc.subjectred bullcs
dc.subjectsociální oblastcs
dc.subjectspolečenská odpovědnost organizacícs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.titleSpolečenská odpovědnost organizacícs
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibilityen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issue of corporate social responsibility (CSR) and analysis of CSR activities in selected company Red Bull Česká republika s.r.o. The theoretical part defines the basic concepts and history of the CSR concept. CSR reporting and current trends in CSR are briefly presented. In the practical part, Red Bull is first introduced, including its history, economic results and objectives for the near term. The thesis evaluates data obtained through an interview with the head of brand marketing, a questionnaire investigation among employees, and internal company documents. The aim of this thesis is an analysis of CSR activities and strategy at Red Bull Česká republika s.r.o., based on which specific recommendations for the company are formulated at the end of the work, reflecting identified shortcomings and possibilities for improvement.en
dc.subject.translatedeconomic areaen
dc.subject.translatedenvironmental areaen
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedcsren
dc.subject.translatedcsr reporten
dc.subject.translatedred bullen
dc.subject.translatedsocial areaen
dc.subject.translatedsustainabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Spolecenska_opdovednost_organizaci_ Prantnerova.pdfPlný text práce1,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prantnerova_natalie_v.pdfPosudek vedoucího práce188,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prantnerova_natalie_o.pdfPosudek oponenta práce197,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55939

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.