Title: Společenská odpovědnost organizací
Other Titles: Corporate Social Responsibility
Authors: Prantnerová, Natalie
Advisor: Prantl David, Ing. Ph.D.
Referee: Pichlík Lukáš, Ing. MBA
Issue Date: 2024
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55939
Keywords: ekonomická oblast;environmentální oblast;csr;csr report;red bull;sociální oblast;společenská odpovědnost organizací;udržitelnost
Keywords in different language: economic area;environmental area;corporate social responsibility;csr;csr report;red bull;social area;sustainability
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti organizací (CSR) a analýzou CSR aktivit ve vybrané společnosti Red Bull Česká republika s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a historie konceptu CSR. Dále je krátce představen CSR reporting a současné trendy v oblasti CSR. V praktické části je nejprve představena společnost Red Bull, včetně její historie, ekonomických výsledků a cílů pro nejbližší období. Práce vyhodnocuje data získaná prostřednictvím rozhovoru s vedoucím brand marketingu, dotazníkového šetření mezi zaměstnanci a interních dokumentů společnosti. Cílem práce je analýza CSR aktivit a strategie ve společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., na základě které jsou v závěru práce formulována konkrétní doporučení pro společnost, která reflektují zjištěné nedostatky a možnosti zlepšení.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with the issue of corporate social responsibility (CSR) and analysis of CSR activities in selected company Red Bull Česká republika s.r.o. The theoretical part defines the basic concepts and history of the CSR concept. CSR reporting and current trends in CSR are briefly presented. In the practical part, Red Bull is first introduced, including its history, economic results and objectives for the near term. The thesis evaluates data obtained through an interview with the head of brand marketing, a questionnaire investigation among employees, and internal company documents. The aim of this thesis is an analysis of CSR activities and strategy at Red Bull Česká republika s.r.o., based on which specific recommendations for the company are formulated at the end of the work, reflecting identified shortcomings and possibilities for improvement.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Spolecenska_opdovednost_organizaci_ Prantnerova.pdfPlný text práce1,57 MBAdobe PDFView/Open
prantnerova_natalie_v.pdfPosudek vedoucího práce188,74 kBAdobe PDFView/Open
prantnerova_natalie_o.pdfPosudek oponenta práce197,59 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,44 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/55939

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.