Název: Tvorba marketingového plánu vybraného podniku
Další názvy: Creation of marketing plan for selected company
Autoři: Turner, Jolana
Vedoucí práce/školitel: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Oponent: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55945
Klíčová slova: marketingový plán;marketingový mix;marketing na internetu;marketingová kampaň;swot analýza;pest analýza;strategické plánování
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing plan;marketing mix;internet marketing;marketing campaign;swot analysis;pest analysis;strategic planning
Abstrakt: Práce je věnován vzniku marketingového plánu a jeho náležitostem. Teoretická část bakalářské práce obsahuje a vysvětluje pojmy jako je marketing, marketing na internetu, strategické plánování, marketingový mix. V praktické části bakalářské práci se věnuji tvorbě marketingového plánu u nové zakládaného podniku. Využívá nástrojů jako je marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza. Práce zkoumá, zda by tento podnik měl úspěch v Plzeňském kraji, zkoumá konkurenci v okolí plánovaného podniku a zjišťuje touhy zákazníků. Dotazníkové šetření bylo zaměřeno na potencionální zákazníky podniku. Díky těmto výsledkům byly zjištěny informace o požadavkách klientů v Plzeňském kraji a podnik pomocí těchto výsledků může tvořit marketingovou kampaň, která zaujme a přiláká nové klienty. Na závěr se práce věnuje programu a vyhodnocení.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is dedicated to the creation of the marketing plan for selected company and its requirements. The theoretical part of the bachelor thesis contains and explains concepts such as marketing ,internet marketing, strategic planning, BCG matrix and marketing mix. The practical part of the bachelor thesis deals with the creation of the marketing plan for newly esteblished business. It uses tools such as marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis. The thesis examines whether this business would be a success in the Pilsen region, examines the competition around the planned business and identifies customer needs and desires . The questionnaire research was focused on potential customers of the enterprise. With these results, information about the demands of clients in the Pilsen region was identified and the business can use these results to create a marketing campaign that will attract and engage new clients. Finally, the thesis focuses on the program and evaluation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Turner-FINAL.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Turner_Jolana_v.pdfPosudek vedoucího práce120,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Turner_Jolana_o.pdfPosudek oponenta práce232,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55945

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.