Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorMazan, Jiří
dc.contributor.refereeKochová Eliška, Ing.
dc.date.accepted2024-6-7
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:18Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:18Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier95726
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55949-
dc.description.abstractPředmětem práce je marketing knihy vydávané skrze online platformu Pointa.cz. K tomuto účelu slouží nástroje marketingového mixu a teoretické poznatky z oblasti marketingu vymezené v prvních několika kapitolách. Na ně poté navazují jednotlivé procesy, které musí začínající autoři absolvovat, aby jejich kniha mohla vstoupit do předprodeje, a při nichž byly uplatněny nástroje marketingového mixu 4P a 4C. Tyto procesy začínají vytvořením a registrací projektu na autorově profilu, sestavením knižního týmu, až po vyplnění předprodejových textů. Právě předprodejové texty byly impulzem pro stanovení cílové skupiny zákazníků, což vedlo k sestavení dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení v podobě marketingové persony. Práce pokračuje dalšími procesy, které navazují na předprodejové texty a je uzavřena popisem budoucího předprodeje tak, jak by mohl potenciálně probíhat.cs
dc.format108 000 znaků
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectknižní marketingcs
dc.subjectvydání knihycs
dc.subjectcrowdfundingcs
dc.subjectaidacs
dc.subjectpředprodej knihycs
dc.titleMarketing vybraného produktucs
dc.title.alternativeMarketing of the selected producten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe subject of the thesis is the marketing of a book published through the online platform Pointa.cz. For this purpose, the marketing mix tools and theoretical knowledge from the field of marketing defined in the first few chapters are used. These are then followed by the individual processes that aspiring authors have to go through in order for their book to enter the pre-sale stage, in which the 4P and 4C marketing mix tools are applied. These processes begin with creating and registering the project on the author's profile, assembling the book team, and filling out the pre-sale texts. It was the pre-sale texts that provided the impulse to determine the target customer group, which led to the compilation of a questionnaire survey and its evaluation in the form of a marketing persona. The thesis continues with other processes that build on the pre-sales texts and concludes with a description of future pre-sale as it could potentially proceed.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedbook marketingen
dc.subject.translatedbook publishingen
dc.subject.translatedcrowdfundingen
dc.subject.translatedaidaen
dc.subject.translatedbook pre-saleen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Jiri Mazan_Cheb.pdfPlný text práce2,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mazan_Jiri_v.pdfPosudek vedoucího práce123,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mazan_Jiri_o.pdfPosudek oponenta práce126,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55949

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.