Název: Marketing maloobchodu
Další názvy: Retail marketing
Autoři: Juránek, Adam
Vedoucí práce/školitel: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Oponent: Janeček Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55977
Klíčová slova: decathlon;maloobchod;marketingový mix;marketingové prostředí;marketingový výzkum;sport.
Klíčová slova v dalším jazyce: decathlon;retail;marketing mix;marketing environment;marketing research;sport.
Abstrakt: Práce zkoumá marketingové strategie společnosti Decathlon v kontextu maloobchodního prostředí. První část analyzuje fungování marketingového mixu rozšířeného na sedm prvků (7P) a jeho aplikaci v rámci Decathlonu. Každý prvek je podrobně popsán a vysvětlen s důrazem na jeho úlohu v strategii společnosti. Dále je prostřednictvím historie a produktového spektra Decathlonu poskytnut obraz o vývoji a rozsahu činnosti společnosti. Konkrétní marketingové nástroje, které Decathlon využívá, jsou detailně rozebrány na příkladech z běžného provozu prodejen. Druhá část práce se zaměřuje na provedení dotazníkového průzkumu, jehož cílem je zhodnocení spokojenosti zákazníků s prodejním místem Decathlon v Karlových Varech. Získaná data jsou dále analyzována a interpretována s cílem identifikovat klíčové oblasti, ve kterých může společnost zlepšit své služby či nabídku. Na základě výsledků průzkumu jsou navržena možná opatření, která by mohla vést k posílení konkurenceschopnosti a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis examines Decathlon's marketing strategies in the context of the retail environment. The first part analyses the operation of the seven elements (7P) marketing mix and its application within Decathlon. Each element is described and explained in detail with an emphasis on its role in the company's strategy. Furthermore, a picture of the development and scope of Decathlon's activities is provided through the history and product spectrum of Decathlon. The specific marketing tools used by Decathlon are discussed in detail with examples from the day-to-day operation of the stores. The second part of the thesis focuses on conducting a questionnaire survey to assess customer satisfaction with Decathlon's outlets in Carlsbad. The data collected is further analyzed and interpreted to identify key areas where the company can improve its services or offerings. Based on the results of the survey, possible measures are proposed that could lead to a strengthening of competitiveness and an increase in customer satisfaction.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Juranek Adam.pdfPlný text práce1,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Juranek_Adam_v.pdfPosudek vedoucího práce167,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Adam_Juranek_O.pdfPosudek oponenta práce124,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55977

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.