Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDziká, Klára
dc.contributor.refereeJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:24Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:24Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96315
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55987-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřená na průzkum spokojenosti návštěvníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinaci. Práce je založena na teoretickém základu, ve kterém lze nejdříve najít obecné informace o cestovním ruchu, o lázeňství a o lázeňství v České republice. Poté se v práci popisuje vybraná destinace a její historie. Praktická část se zaměřuje na spokojenost hostů Mariánských lázní ve specifických oblastech služeb. Spokojenost se hodnotí v ubytovacích, stravovacích a léčebných službách. Dále se také hodnotí služby rekreační, informačního centra a na závěr se hodnotí celková spokojenost hostů.cs
dc.format70
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectlázeňstvícs
dc.subjectspokojenost hostůcs
dc.titlePrůzkum spokojenosti návštěvníků v oblasti lázeňských služeb ve vybrané destinacics
dc.title.alternativeResearch on visitor satisfaction with spa services at the chosen destinationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the survey of visitor satisfaction in the area of spa services in a selected destination. The thesis is based on a theoretical foundation in which one can first find general information about tourism, the spa industry, and the spa industry in the Czech Republic. Then the thesis describes the selected destination and its history. The practical part focuses on the satisfaction of the guests of Marian baths in specific service areas. Satisfaction is assessed in accommodation, catering and spa services. In addition, recreational services, information centre services are also evaluated and finally the overall guest satisfaction is assessed.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedspa servicesen
dc.subject.translatedsatisfaction of customersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP _Dzika.pdfPlný text práce1,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dzika_Klara_v.pdfPosudek vedoucího práce121,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dzika_Klara_ oponent posudek.pdfPosudek oponenta práce126,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55987

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.