Název: Trendy v marketingové komunikaci
Další názvy: Trends in marketing communication
Autoři: Smolík, Patrik
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Štumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55997
Klíčová slova: marketingová komunikace;trendy v marketingové komunikaci;influencer marketing;obsahový marketing;tiktok;instagram;angažovanost spotřebitelů;sociální média;analýza spotřebitelského chování
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;marketing communication trends;influencer marketing;content marketing;tiktok;instagram;consumer engagement;social media;consumer behaviour analysis
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje trendy v marketingové komunikaci, se zaměřením na influencer marketing na Instagramu a obsahový marketing na TikToku. Cílem bylo teoreticky popsat a prakticky prozkoumat efektivitu těchto trendů prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že influencer a obsahový marketing zvyšují angažovanost spotřebitelů a ovlivňují jejich rozhodovací procesy. Práce dále potvrzuje, že mezi muži a ženami neexistují statisticky významné rozdíly ve vnímání těchto marketingových strategií. Na základě zjištění jsou formulovány závěry plynoucí z výzkumu pro zefektivnění marketingových kampaní a predikce budoucích trendů.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis analyses trends in marketing communication, focusing on influencer marketing on Instagram and content marketing on TikTok. The aim was to theoretically describe and practically explore the effectiveness of these trends through a questionnaire survey. The results show that influencer and content marketing increase consumer engagement and influence their decision-making processes. The paper further confirms that there are no statistically significant differences between men and women in their perceptions of these marketing strategies. Based on the findings, recommendations are formulated for making marketing campaigns more effective and predicting future trends.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Smolik_2024.pdfPlný text práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Smolik-v.pdfPosudek vedoucího práce120,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolik_Patrik_o.pdfPosudek oponenta práce120,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55997

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.