Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-10 z 10.
  • předchozí
  • 1
  • další
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2015Measuring customer satisfation and loyalty in spa companiesVildová, Eliška; Martinčík, David; Tlučhoř, Jan; Jakubíková, Dagmar
2018Vánoční čas a autenticita: hodnocení vánočního trhu ve městě ChebJaneček, Petr; Tlučhoř, Jan; Jakubíková, Dagmar
2020Nabídka venkovského cestovního ruchu na OhřiJaneček, Petr; Jakubíková, Dagmar; Moucha, Jan; Tlučhoř, Jan
2020Motivace k návštěvě jako nástroj pro řízení destinacíJaneček, Petr; Jakubíková, Dagmar
2020Atraktivita kulturně historických památek v Chebském příhraničíJakubíková, Dagmar; Moucha, Jan
2021Postoje Čechů k lázeňství během pandemie onemocnění COVID-19Janeček, Petr; Jakubíková, Dagmar
2021Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing CommunicationsKupec, Michael; Jakubíková, Dagmar; Kupec, Václav
2022Specifika marketingového strategického plánování v sektoru veřejné osobní dopravy – případová studie vybraného podnikuKomorousová, Veronika; Jakubíková, Dagmar
2018Metodické listy pro předměty doktorského studijního programu P6208 Ekonomika a management Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v PlzniDvořáková, Lilia; Basl, Josef; Cimler, Petr; Eger, Ludvík; Egerová, Dana; Gangur, Mikuláš; Jakubíková, Dagmar; Plevný, Miroslav; Pokrivčák, Ján; Preis, Jiří; Taušl Procházková, Petra; Vacek, Jiří; Toncarová, Helena
2022Vnímání města v kontextu historické památky na příkladu chebských krovůTlučhoř, Jan; Přibáň, Pavel; Gangur, Mikuláš; Ircingová, Jarmila; Jakubíková, Dagmar; Janeček, Petr; Maříková, Hana; Štumpf, Petr