Prohlížení dle Předmět facebook

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 48  další >
Datum vydáníNázevAutor
2022Aktivita lídrů politických stran v kyberprostoru během českých parlamentních voleb v roce 2021Michalec, Martin
2021Aktivity lídrů irských politických stran na sociálních sítích ve volební kampani při parlamentních volbách v roce 2020Černá, Natálie
2019Analýza negativní kampaně v soudobém českém prostředíHlaváček, Matěj
2018Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republiceJílková, Zuzana
2024Diskurzivní konstrukce symbolických nepřátel a othering: Případová studie české politikyRaková, Anna
2020Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiíchZákružná, Veronika
2022Eye tracking a jeho využití v marketingové komunikaci podnikuZlámalová, Jana
2020Facebook jako komunikační nástroj pro brandingKučnirová, Kristýna
2021Facebook jako komunikační nástroj pro brandingBerková, Ivana
2024Formy nacionalismu v komunikaci ANO, ODS a SPDKrátká, Karolína
2023Komparace komunikace vybraných značek na sociální sítiVoženílková, Lucie
2018Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand managementKuželíková, Michaela
2018Komparace marketingové komunikace univerzit v ČR na jejich www stránkách a jejich brandingMihulka, Jan
2019Komparace marketingové komunikace vybraných organizací na sociálních sítíchJanotová, Miroslava
2023Komunikace vybrané firmy na internetuVoda, Jan
2018Lídři ve volebních kampaních českých politických stran. Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2017.Pilous, Patrik
2019Manipulativní techniky v komunikaciNovák, Jan
2021Marketingová komunikace vybrané společnosti na sociálních sítíchMoučková, Táňa
2022Marketingová komunikace vybraného podniku na sociálních médiíchSvobodová, Kateřina
2015Nastolování agendy na FacebookuČerný, Pavel