Název: Komunikace vybrané firmy na internetu
Další názvy: Communication of the selected company on the Internet
Autoři: Voda, Jan
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Hirschauová Edita, Ing.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52397
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;sociální sítě;facebook;instagram;tiktok;restaurace;eska;ambiente;seo
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;social networks;facebook;instagram;tiktok;restaurant;eska;ambiente;seo
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o problematice marketingové komunikace na internetu pražské restaurace Eska. V teoretické části jsou popsány pojmy jako například komunikační mix, model AIDAS nebo sociální sítě. Praktická část začíná popisem internetové komunikace restaurace Eska. Poté následuje krátké popsání konkurenčních podniků a hodnocení marketingové komunikace vybrané restaurace v porovnání s konkurencí, které bylo provedeno za pomoci poznatků z předmětu Marketing na internetu. Sociální sítě byly poté analyzovány pomocí webu ZoomSphere. V závěrečné části práce je uveden návrh na zlepšení marketingové komunikace na internetu. Cílem této bakalářské práce je představit zvolenou restauraci a popsat její marketingovou komunikaci. Dále zhodnotit a porovnat marketingovou komunikaci restaurace s konkurencí a vytvořit návrh pro její zlepšení.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication on the Internet of the Prague restaurant Eska. The theoretical part describes concepts such as communication mix, AIDAS model or social networks. The practical part starts with a description of the internet communication of the restaurant Eska. This is followed by a brief description of competitors and an evaluation of the marketing communication of the selected restaurant in comparison with its competitors, which was done with the help of knowledge from the subject Marketing on the Internet. Social networks were then analysed using the ZoomSphere website. In the final part of the thesis, there is a recommendation for its improvement. The aim of this bachelor thesis is to introduce the chosen restaurant and describe its marketing communication. Furthermore, to evaluate and compare the marketing communication of the restaurant with its competitors and to make a recommendation for its improvement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_final_Voda.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voda_Jan_v.pdfPosudek vedoucího práce126,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voda_Jan_o.pdfPosudek oponenta práce124,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52397

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.