Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHoleček, Václav
dc.contributor.authorFořtová, Monika
dc.contributor.refereeBrabcová, Dana
dc.date.accepted2014-09-02
dc.date.accessioned2015-03-25T09:30:20Z-
dc.date.available2013-05-20cs
dc.date.available2015-03-25T09:30:20Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-25
dc.identifier56015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12910
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou šikany na školách. Je rozdělena do dvou hlavních částí teoretické a praktické. Teoretická část popisuje základní pojmy, jako jsou projevy, druhy, znaky a příčiny šikany. Nabízí také přehled jednotlivých fází šikany a vymezuje aktéry šikanování. Závěr teoretické části je věnován prevenci a řešení šikany na školách. Praktická část je založena na anonymním dotazníkovém šetření mezi žáky a učiteli, s cílem zmapovat informovanost o šikaně, postoje a názory na tento negativní jev vyskytující se na našich školách.cs
dc.format62 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=56015-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolacs
dc.subjectšikanacs
dc.subjectoběťcs
dc.subjectagresorcs
dc.subjectprevencecs
dc.titleProblematika šikany na základních školáchcs
dc.title.alternativeThe issue of bullying in elementary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis paper deals with the problem of bullying in schools. It is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part describes the basic concepts, such as symptoms, types, characteristics and causes of bullying. It also offers an overview of various stages of bullying and defines bullying participants. Conclusion of the theoretical part deals with the prevention of bullying and its possible solutions in schools. The practical part is based on an anonymous questionnaire for pupils and teachers. It is aimed at mapping out awareness of bullying and opinions on this negative phenomenon occurring in our schools.en
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedbullyingen
dc.subject.translatedvictimen
dc.subject.translatedaggressoren
dc.subject.translatedprevention62en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP- Fortova Monika.pdfPlný text práce415,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce391,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova - oponent.pdfPosudek oponenta práce525,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12910

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.