Hledat


Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 41-50 z 97.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2013Specifi ka přírodovědného vzdělávání v primární škole se zřetelem k projektové a kooperativní výuceČábalová, Dagmar; Podroužek, Ladislav
2020Výukový rámec tématu vznik a vývoj člověka v přírodovědných předmětech v České republiceDvořáková, Radka Marta; Hůla, Martin
2018Kritická místa kurikula, organizační a klíčové koncepty: konceptuální vymezení a příklady z výuky geovědMentlík, Pavel; Slavík, Jan; Coufalová, Jana
2018Lze žákům zeměpisu pomoci k lepším výkonům změnou řazení testových úloh? – případová studie na studentech Lauderových školStacke, Václav; Vočadlová, Klára; Reichert, Radek
2020Testování psychometrických vlastností výzkumného nástroje pro zjišťování úrovně znalostí žáků o členovcích v rámci ekologického a systematického přístupu na vybraných školáchŠtrachová, Markéta
2018Od obsahu vzdělávání k žákově znalosti: kritická místa na cestě do školy a ze školyJaník, Tomáš
2019Zpracování tématu organokovové sloučeniny v českých učebnicíchHouser, František; Klímová, Helena; Skřehot, Petr Adolf
2015Srovnání dynamiky vědeckých výstupů mezi geografickými obory v ČR (2012 až 2014) pro potřeby cílené didaktické transformaceMentlík, Pavel
2017Vybrané prostředky k myšlenkové transformaci kritického učiva chemieRychtera, Jiří; Hásek, Roman
2013Biologie všedního dneChocholoušková, Zdeňka; Kaufnerová, Veronika; Vlach, Pavel