Název: Přepracování normálně rozchodného stoprocentně nízkopodlažního, plně otočného podvozku EVO na rozchod 1000mm
Další názvy: The EVO chassis with normal track gauge, absolutely low-floor, fully swivel reconstruction to the narrow track gauge of 1000 mm
Autoři: Kalčík, Jakub
Vedoucí práce/školitel: Heller, Petr
Oponent: Dvořáček, Tomáš
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20294
Klíčová slova: úzkorozchodná trať;sekundární vypružení;podélný motor;podvozek;převodovka;tramvaj evo
Klíčová slova v dalším jazyce: narrow-gauge line;secondary suspensions;longitudinal engine;bogie;transmission;tram evo
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na přepracování normálně rozchodného podvozku tramvaje EVO na úzký rozchod. Hlavním úkolem bylo vyřešit trakční systém podélným motorem. Byl zhotoven návrh převodovky, výpočet ozubení byl proveden v programu Autodesk Inventor 2011. Obal navržené převodovky byl vypočítán metodou MKP.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis focus on reprocessing of normal bogie EVO on narrow gauge. The main task was to design a system of longitudinal traction motor. A proposal was made transmission gearing calculation was done in Autodesk Inventor 2011. Cover designed gearbox was calculated by FEM.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_J.Kalcik.pdfPlný text práce3,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kalcik - posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce868,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kalcik - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce992,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kalcik.pdfPrůběh obhajoby práce311,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20294

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.