Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKováříková, Lenka
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-1-26
dc.date.accessioned2017-02-21T08:19:54Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2017-02-21T08:19:54Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-12-14
dc.identifier63103
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23214
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na image značky. Teoretická část práce je rešerší odborné literatury v oblastech CSR, image a marketingového výzkumu a dále je doplněná o specifika hotelového průmyslu zahrnující i distribuční kanály a nákupní cyklus v hotelnictví. Praktická část práce představuje hotelovou skupinu Accor, značku ibis a konkrétní Hotel ibis Plzeň a analyzuje prvky image značky ibis a její CSR strategii. Stěžejní částí práce je následné dotazníkové šetření zkoumající vnímání společenské odpovědnosti hotelů českou veřejností a známost, image a povědomí o CSR aktivitách značky ibis. Závěrečná část práce poté poskytuje návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků.cs
dc.format134 s., 22 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63103-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcsrcs
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjectimagecs
dc.subjecthotelcs
dc.titleVliv CSR na image hotelu Ibiscs
dc.title.alternativeThe impact of CSR on image of hotel Ibisen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on corporate social responsibility (CSR) and its influence on brand image. Theoretical part is bibliographic search in CSR, brand image and marketing research areas. It is also extended by hotel industry specifics comprising distribution channels and shopping cycle description. Practical part introduces Accor hotel group, ibis brand and particular Hotel ibis Plzeň. It analyses image elements and CSR strategy of ibis brand. Crucial part of this thesis is survey about perception of CSR by Czech public as well as brand CSR familiarity, image and awareness. At the end of this thesis there are proposed improvements of identified imperfections.en
dc.subject.translatedcsren
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedhotelen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Kovarikova.pdfPlný text práce2,41 MBAdobe PDFView/Open
Kovarikova_V.pdfPosudek vedoucího práce617,09 kBAdobe PDFView/Open
Kovarikova_Op..pdfPosudek oponenta práce654,82 kBAdobe PDFView/Open
Kovarikova_P.pdfPrůběh obhajoby práce196,19 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23214

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.