Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKováříková, Lenka
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-1-26
dc.date.accessioned2017-02-21T08:19:54Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2017-02-21T08:19:54Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-12-14
dc.identifier63103
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23214
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na image značky. Teoretická část práce je rešerší odborné literatury v oblastech CSR, image a marketingového výzkumu a dále je doplněná o specifika hotelového průmyslu zahrnující i distribuční kanály a nákupní cyklus v hotelnictví. Praktická část práce představuje hotelovou skupinu Accor, značku ibis a konkrétní Hotel ibis Plzeň a analyzuje prvky image značky ibis a její CSR strategii. Stěžejní částí práce je následné dotazníkové šetření zkoumající vnímání společenské odpovědnosti hotelů českou veřejností a známost, image a povědomí o CSR aktivitách značky ibis. Závěrečná část práce poté poskytuje návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků.cs
dc.format134 s., 22 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63103-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcsrcs
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjectimagecs
dc.subjecthotelcs
dc.titleVliv CSR na image hotelu Ibiscs
dc.title.alternativeThe impact of CSR on image of hotel Ibisen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on corporate social responsibility (CSR) and its influence on brand image. Theoretical part is bibliographic search in CSR, brand image and marketing research areas. It is also extended by hotel industry specifics comprising distribution channels and shopping cycle description. Practical part introduces Accor hotel group, ibis brand and particular Hotel ibis Plzeň. It analyses image elements and CSR strategy of ibis brand. Crucial part of this thesis is survey about perception of CSR by Czech public as well as brand CSR familiarity, image and awareness. At the end of this thesis there are proposed improvements of identified imperfections.en
dc.subject.translatedcsren
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedhotelen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Kovarikova.pdfPlný text práce2,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_V.pdfPosudek vedoucího práce617,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_Op..pdfPosudek oponenta práce654,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_P.pdfPrůběh obhajoby práce196,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23214

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.