Title: Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Other Titles: Customer relationship management in the company
Authors: Gažová, Kateřina
Advisor: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Referee: Čechurová Lenka, Ing.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23236
Keywords: řízení vztahů se zákazníky;kontaktní centra;trendy v crm;zákaznická spokojenost
Keywords in different language: customer relationship management;contact centres;trends of crm;customer satisfaction
Abstract: Řízení vztahů se zákazníky je problematika, která zasahuje velmi širokou oblast od poskytování služeb stávajícím zákazníkům, přes podporu získávání nových až po vytváření nabídky produktů a služeb přímo na míru každému z nich. Pouze společnosti, které staví zákazníka na první místo, dokážou obstát v současném konkurenčním prostředí. V této diplomové práci je popsáno a zhodnoceno dosavadní fungování CRM systému ve vybraném podniku, a zároveň je zde prezentováno uskutečněné dotazníkové šetření mezi klienty dané firmy týkající se zákaznické spokojenosti. Na základě těchto výstupů jsou v závěru práce představeny doporučení pro vybranou společnost, jejichž cílem je zlepšit spokojenost zákazníků, která je klíčová pro budování a udržení dlouhodobých vztahů s nejhodnotnějšími zákazníky, což přináší hodnotu oběma stranám.
Abstract in different language: Customer relationship management is an issue that covers a wide area of providing services to existing customers. Also, it supports customer acquisition and creating fitting products and services. Nowadays only companies which prioritize customers' needs attain success in an increasingly environment. In this thesis me described and evaluated the existing functioning of CRM system of a chosen company. At the same time, there is an introduction to a realized questionnaire that deals with customer satisfaction. The last part discusses suggestions about how to improve customer satisfaction. These ideas are based on previous experience because of relevance between satisfaction of customers and building valuable long-term relationships.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gazova_K14N0051P.pdfPlný text práce1,72 MBAdobe PDFView/Open
Gazova_V.pdfPosudek vedoucího práce597,36 kBAdobe PDFView/Open
Gazova_O.pdfPosudek oponenta práce616,93 kBAdobe PDFView/Open
Gazova_P.pdfPrůběh obhajoby práce173,84 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23236

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.