Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEgerová Dana, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHorká, Žaneta
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2016-6-2
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:24Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:24Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-22
dc.identifier67702
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23238
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na oblast personálního marketingu v organizaci Lasselsberger, s.r.o. Na začátku je zpracována teoretická část k danému tématu. Následuje praktická část, která nejdříve popisuje danou organizaci, včetně popisu strategického záměru a podnikatelského prostředí. Hlavní část práce představuje analýzu jak externího personálního marketingu, tak interního personálního marketingu. Součástí analýzy je dotazníkového šetření, které stanovuje silné a slabé stránky organizace jako zaměstnavatele. Na základě zjištěných informací jsou navrhnuty opatření pro zlepšení činností obou oblastí.cs
dc.format119 s. (172 976 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67702-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectznačka zaměstnavatelecs
dc.subjectpersonální činnostics
dc.subjectkomunikacecs
dc.titlePersonální marketingcs
dc.title.alternativePersonnel marketingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the area of personnel marketing in the organization Lasselsberger, s.r.o. At the beginning, is compiled the theoretical part of the topic. Following practical part, which first describes the organization, including a description of the strategic plan and the business environment. The main part presents an analysis both external and internal personnel marketing. The analysis included a survey that determines the strengths and weaknesses of the organization as an employer. Based on this information are suggested meassures to improve the activities of both areas.en
dc.subject.translatedpersonnel marketingen
dc.subject.translatedemployer brandingen
dc.subject.translatedpersonnel activitiesen
dc.subject.translatedcommunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Horka_Zaneta.pdfPlný text práce3,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horka_V.pdfPosudek vedoucího práce772,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horka_O.pdfPosudek oponenta práce875,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horka_P.pdfPrůběh obhajoby práce170,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23238

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.